LBT3.0 Barca di salvezza d'acqua bianca auto-righting

Descrizione breve:

Barca di salvezza d'acqua bianca auto-righting Sfond di produttu: In l'ultimi anni, u numeru di accidenti di salvezza in acqua in tuttu u paese hè aumentatu, chì hè una grande prova per u sistema di salvezza di l'acqua esistente è l'equipaggiu di salvezza d'acqua.Dapoi a stagione di l'inundazioni, ci sò stati parechje volte di forti r...


  • :
  • Detail di u produttu

    Tags di u produttu

    Barca di salvataggio d'acqua bianca auto-righting

    U fondu di u produttu:Nta l'ultimi anni, u nùmeru di accidenti di salvezza di l'acqua in tuttu u paese hè aumentatu, chì hè una grande prova per u sistema di salvezza di l'acqua esistenti è l'equipaggiu di salvezza d'acqua.Dapoi a stagione di l'inundazioni, ci sò stati parechje volte di piogge forti in u sudu di u mo paese, chì causanu inundazioni pesanti in parechji lochi.I salvataggi d'acqua tradiziunali anu parechje difetti.I salvatori duveranu portà giacche di salvezza è stringe corde di sicurezza, è devenu esse implementati sottu misure di prutezzione pesanti.Rescue, u prucessu di salvezza face dinù u risicu di capsize.

    一、Pdescrizzione di u produttu

    A barca di salvezza d'acqua bianca auto-righting LBT3.0 hè adattata per u trasportu di u persunale è di i materiali in cundizioni estremamente duri è ambienti difficili, è hè impussibile di ghjunghje in l'acqua cù navi di salvezza ordinarie per u salvata.A barca di salvezza hè soprattuttu adattata per e missioni di salvezza in acque dure, cum'è dighe rotanti, rapide è onde enormi in u mare.U disignu speciale triangulare indipendente dà à a barca di salvezza ultra-alta stabilità.Ancu s'ellu ci hè un rollu in l'onda enormi, u cunduttore solu deve esse gentile.Scuzzulate u corpu è dritta.Hà parechje caratteristiche cum'è u trasportu simplice è rapidu, forte putenza, forte è affidabile.U casco hè fattu di materiale d'alta resistenza, chì hà eccellenti capacità anti-puncture è anti-taglia.À u listessu tempu, hà a capacità di ùn sbuccia è degummed dopu l'esposizione à u sole.

    Features

    1. Tuttu u bastimentu hè furnutu cù un sistema di gestione di u gruppu di valvula di pressione: ci sò 10 camere d'aria indipendenti nantu à u scafo, ogni camera d'aria deve esse equipata cù un portu di inflazione separatu, è ogni portu di inflazione deve esse equipatu cù un display digitale. barometru.2. Dispositivu gonfiabile: equipatu di una pompa gonfiabile DC portatile è una batteria recargable, una pompa gonfiabile AC portable è una fonte d'energia mobile.3. Rescue à l'altitudine: 2 adulti chì stanu nantu à a cima di a barca di salvezza d'acqua bianca auto-righting, senza deformazione evidenti è tipping di a colonna d'aria superiore

    4. Funzione self-righting: Manually liberazione di l'auto-righting-acqua di salvataggio d'acqua bianca dopu idling 90 °, u self-righting white-water lifeboat pò automaticamente turnà à u statu nurmale, a sicurità di u persunale dopu à dritta, è senza funzione di tutta a barca. serà affettatu dopu à u dirittu.

    5. I segni riflettenti sò posti intornu à u cascu.

    6. Ci sò cinturini di manicu intornu à u cascu

    7.L'elica di u mutore fora di bordu hè dotata di una tappa protettiva metallica

    Specificazioni principali

    1.★ Taglia generale: 4520x2280x2350 mm2.★Folded size: 1000x800x800 mm3.★ Pesu: 160 kg (esclusu u mutore fora di bordu)

    4. ★ Capacità di trasportu: Dopu avè purtatu 11 adulti, pò mantene flottante nantu à l'acqua

    5. Disegnu integratu di u cascu, u materiale hè un materiale compositu rinfurzatu multi-layer, l'articuli deve esse rinfurzati multi-layer, è u fondu di u cascu hà una armatura strisciata rinfurzata d'alta resistenza à l'usura supplementu.

    6. U fondu di a nave pò esse split design, u fondu di u bastimentu hè integratu cù un divisore d'acqua è un cuscinettu d'aria indipendente chì pò esse sovrapposto, è 2 camere d'aria indipendenti à u fondu di a nave.

    7. ★Tear forza di u materiale di fondu di a nave: 822N in direzzione horizontale è 860N in direzzione verticale.Forza di Tensile: horizontale 4465N, verticale 4320N (resistenza à l'abrasione, livellu di resistenza à u cuteddu 5, è à u stessu tempu hà a capacità di prevene l'esposizione à u sole senza pelle è senza degumming).

    8. Pressione di travagliu: a pressione di travagliu nurmale di u cascu hè 2,68 psi

    9. Pressione di l'aria di almacenamiento: quandu u scafo hè almacenatu in modu standby, a pressione di l'aria interna: 1,81 psi

    10. ★ Tempu d'inflazione è di deflazione: u scafo hè gonfiatu à a pressione di travagliu: 9 min 52 s;u cascu hè evacuatu à u statu di imballaggio: 9 min 48 s

    11. U mutore stern outboard ùn fughje micca, è a putenza di u motor outboard hè 60HP;u fasciu di stallazione è u piattu suspendu di u sediu deve esse un disignu integratu

    12.★Velocità: Dopu à riscaldamentu per 5 minuti, a velocità massima senza carica di u mutore fora di bordu hè di 60 km / h (cumprese 2 operatori)

    13. Esigenze di resistenza à a corrosione: Dopu à a prova di spruzzo di sali neutrali di 48 ore, i pezzi di metalli ùn sò micca corroditi.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi