Beijing topsky hà participatu à a ceremonia di lanciamentu di u mese di sicurezza di u travagliu di a regione autonoma di Mongolia interna.

U 1 di ghjugnu, l'attività di a Regione Autònoma 2018 "Mese di Produzione di Sicurezza" hè stata lanciata in Ulan Qab.Hè u diciassettesimu "Mesu di Produzzione di Sicurezza" in u paese, è u tema di l'avvenimentu hè "A Vita Prima, Sviluppu di Sicurezza"

In u locu principale di l'avvenimentu "Mesu di Produzzione di Sicurezza" in a regione autonoma, un totale di quasi 300 cunsultanti di u situ di produzzione di sicurezza sò stati spediti in l'avvenimentu, è anu assistitu à a participazione à l'"esercitazione di u focu in lochi densamente populati", a cunsultazione è u focu. attività di visualizazione di l'equipaggiu d'emergenza.Hè intesu chì quasi 100 pompieri, più di 20 pompieri è diversi veiculi d'urgenza anu participatu à questu avvenimentu;più di 30 salvatori medichi, 3 ambulanze, è 3 persone in disgrazia sò stati spediti.Pechino Lingtian hà purtatu robots d'escavazione di fume di u focu è robots d'extinzione di u focu à u Mese di Produzzione di Sicurezza di a Regione Autònoma di Mongolia Interna.

图片5

Robot di lotta di u focu

descrizzione di u produttu

U robot di lotta di u focu adotta un crawler + bracciu oscillante + cuncepimentu di chassis di rota, chì pò adattà à diversi terreni cumplessi in l'ambiente di salvezza.Dotatu di un dispositivu di rilevazione ambientale per detectà dati ambientali in situ mentre spegne u focu.U robot di rilevazione di u focu hè cumpostu di quattru parti: u corpu principale di u robot, u monitor di u focu, u dispusitivu di rilevazione ambientale è a scatula di cuntrollu remota.U rolu principali hè di rimpiazzà i bomberi per entra in a scena di infiammabili, splusivi, tossici, carenti di ossigenu, fume densu è altri accidenti di disastru periculosi per implementà una lotta efficace di u focu è u salvata, a rilevazione chimica è a rilevazione di scena di u focu.

Features

1. U disignu di u chassis di u robot di rilevazione di u fumu di u focu hè crawler + bracciu oscillante + tippu di rota.I doppi bracci oscillanti davanti è posteriore è crawler ponu guidà diversi terreni cumplessi.L'anellu internu di metallu hè utilizatu per i pneumatici, chì ùn solu aumenta a velocità di marchja, ma assicura ancu chì a gomma si funnu à alta temperatura.Dopu quì, pudete sempre marchjà.

2. U sistema di trasmissione wireless 4G pò trasmette simultaneamente video è dati di surviglianza ambientale à u centru di cummandu per mezu di a cumunicazione di rete, rializendu un sistema di cumandamentu di u focu "trè-in-one".

3. Dati è video usanu trasmissioni di criptografia dual-channel, longa distanza di cumunicazione, forte anti-interferenza, è distanza di cuntrollu wireless di 1000 metri.

4. Adopting batterie di putenza di grande capacità plus DC dual motors, cuncepimentu distribuitu modulari, alta maneuverability.

5. A carrozzeria di l'auto adopra un sistema d'approvvigionamentu d'acqua duale, chì pò guidà dui cinture di 100 metri 80-acqua per viaghjà.

6. U monitor di u focu remotely cuntrolla spazzata senza, currenti direttu, è spray continuously adjustable.

7. Dispositivu spray autoprotezzione cù nebbia d'acqua fina, trattamentu di rinfrescante

8. Surveglianza in linea, avvisazioni precoci, prevenzione è cuntrollu di gasi tossichi è dannosi, radiazioni nucleari, radiazioni termali, temperatura è umidità in u situ di salvezza.

9. Adatta per petroleum è petrochimica, operazioni ambientali d'altu risicu.

10.4 canali di camere infrarossi d'alta definizione per ottene u modu di visione panoramica.


Tempu di Postu: Mar-10-2021