Spiegazione dettagliata di l'equipaggiu d'alta precisione per u salvamentu d'acqua, cum'è robots di salvezza d'acqua cuntrullati remoti, boe di salvezza alimentate, etc.

Sfondate tecniche

I disastri di inundazioni sò unu di i disastri naturali più gravi in ​​u nostru paese.Cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia, a ghjente hà più contramisuri.U numeru di case colapsate è morti per via di inundazioni in u mo paese hè generalmente in calata.Dapoi u 2011, u numeru di persone chì morse per via di inundazioni in u mo paese hè statu sottu à 1 000, chì prova ancu chì u putere di inundazioni ferma senza diminuzione.

U 22 di ghjugnu di u 2020, i cantoni di u Nordu di u Contea di Tongzi, a cità di Zunyi, a pruvincia di Guizhou anu sperimentatu forti precipitazioni regiunale.Piogge forti sò accadute in 3 cumuna.A forte pioggia hà causatu diverse cità in u conte di Tongzi per esse affettate à varii gradi.Sicondu l'investigazioni preliminari è e statistiche, 3 persone sò state ammazzate è 1 ferite per via di u colapsu di e case causatu da inundazioni.10,513 persone sò state trasferite urgentemente è 4,127 persone avianu bisognu di assistenza di vita d'emergenza.L'interruzioni di l'energia è l'interruzzioni di u signale di a rete in certi paesi è cità anu causatu perdite ecunomiche dirette di 82,89 milioni di yuan.

A salvezza di l'acqua hè un prughjettu di salvezza cù una forte brusca, tempu strettu, esigenze tecniche elevate, difficultà di salvezza alta è risicu altu.Quandu i salvatori entranu in u fiumu per salvà a ghjente, sò in grande risicu è ponu perde u megliu tempu per salvà a ghjente.Ùn ci sò micca signali evidenti di cascà nantu à a superficia di l'acqua.Anu spessu bisognu di circà in una grande zona per un bellu pezzu per truvà a persona affucata.Questi fattori aumentanu e barriere per u salvata in l'acque.

Tecnulugia attuale

Oghje, ci sò parechji tippi d'equipaggiu di salvezza d'acqua nantu à u mercatu, cù funzioni sempre più sofisticate è costu altu.Tuttavia, hà ancu qualchì mancanza chì ùn hè micca stata superata.Eccu alcuni di i prublemi di l'equipaggiu di salvezza di l'acqua stessu:

1. L'equipaggiu di salvezza di l'acqua ghjittatu nantu à l'acqua da una nave, una spiaggia o un aereo pò volte.Certi equipaghji di salvezza d'acqua ùn anu micca a funzione di flipping automaticamente à u fronte, chì ritarda l'operazioni di salvezza.Inoltre, a capacità di resiste à u ventu è l'onda ùn hè micca bona.Se scontru una onda di più di dui metri, l'equipaggiu salvatore serà fotografiatu sottu à l'acqua, chì pò causà perdita di vita è di pruprietà.

2. Quandu facia u salvamentu di l'acqua, hè assai prubabile chì l'uggetti straneri, cum'è e piante d'acqua, a basura di plastica, etc., ponu intaglià e persone intrappulate o l'equipaggiu salvatore.L'elice di certi equipaghji ùn utilizanu micca una tappa protettiva speciale, chì ùn pò micca impedisce l'uggetti stranieri da l'intricatu cù i capelli umani, chì aumentanu i periculi nascosti per l'operazioni di salvezza.

3. In quantu à e so propiu caratteristiche, i vestiti di salvezza di l'acqua esistenti anu un poveru cunfortu è flessibilità, è i ghjinochje è i coddi ùn sò micca rinfurzati, chì face chì a so prutezzione è a so wearability per esse debilitatu.A cima di u zipper ùn hè micca furnutu cù un velcro per riparà a zipper, chì hè faciule per sbulicà quandu u zipper hè travagliatu sottu à l'acqua.À u listessu tempu, u zipper ùn hè micca furnutu cù un saccu di zipper, chì hè difficiule di portà.

Robot di cuntrollu remoto di salvezza di l'acqua

ROV-48 nave di ricerca è salvata senza pilotu hè un picculu robot di ricerca è salvata in acqua pocu, operatu remotamente, per a lotta di u focu.Hè appositamente utilizatu per a salvezza d'acqua in reservoirs, fiumi, spiagge, battelli, inundazioni è altre scene.
Parametri di rendiment generale
1. A distanza massima di cumunicazione: ≥2500m
2. Vitezza massima avanti: ≥45km/h

nutizie

Salvagente intelligente di telecomando wireless

nutizie

U Lifebuoy di putenza intelligente di telecomando wireless hè un picculu robot di salvezza di superficia chì pò esse operatu remotamente.Pò esse largamente utilizatu in piscine, reservoirs, fiumi, spiagge, yachts, ferries, inundazioni è altre sceni per a salvezza di l'acqua cascata.

Parametri di rendiment generale
1. Dimensioni: 101 * 89 * 17cm
2. Pesu: 12Kg
3. Rescue capacità di carica: 200Kg
4. A distanza massima di cumunicazione hè 1000m
5. No-load vitezza: 6m/s
6. Velocità di l'equipaggiu: 2m/s
7. Tempu di endurance Low-vitezza: 45min
8. distanza di cuntrollu Remote: 1.2Km
9. Tempu di travagliu 30min
Features
1. A cunchiglia hè fatta di materiale LLDPE cù una bona resistenza à l'usura, insulazione elettrica, durezza è resistenza à u friddu.
2. Rescue veloce in tuttu u viaghju: Velocità senza carica: 6m/s;Velocità d'equipaggiu (80 kg): 2 m/s.
3. Aduttà un cuntrollu luntani-tipu fucile, chì pò esse operatu cù una manu, facile à upirari, è ponu accurately remotely cuntrullà u lifebuoy putenza.
4. Realize ultra-longu-distance remote control over 1.2Km.
5. Supportu sistema di pusizioni GPS, pusizziunamentu in tempu reale, posizionamentu più veloce è più precisu.
6. Supportu una chjave auto-returnà à a casa è auto-returnà a casa fora di a gamma.
7. Supporta a guida di doppia faccia è hà a capacità di salvezza in grandi venti è onde.
8. Supporta a currezzione intelligente di a direzzione, è l'operazione hè più precisa.
9. Metudu Propulsion: Propeller Propeller hè aduttatu, è u raghju di vultà hè menu cà 1 metru.
10. Utilizendu a bateria di lithium, l'endurance bassu-vitezza hè più di 45min.
11. Funzione d'alarma integrata di bateria bassu.
12. I luci d'avvertimentu di signale di alta penetrazione ponu facilmente realizà u posizionamentu di vista di notte o in u malu tempu.
13. Evite ferite sicundariu: A striscia di prutezzione anti-collisione frontale impedisce u danni di colissioni à u corpu umanu durante u prucessu avanti.
14. Usu d'urgenza: 1 stivale chjave, boot veloce, prontu à aduprà quandu cascà in l'acqua.


Tempu di Postu: Mar-10-2021