A fuga di gas è l'esplosione minaccianu l'operazione sicura di e cità, serie per l'equipaggiu di rilevazione di fughe di gas

A fuga di gas è l'esplosione minaccianu l'operazione sicura di e cità, serie per l'equipaggiu di rilevazione di fughe di gas

.Sfondate

U 13 di ghjugnu di u 2021, una grande splusione di gas hè accaduta à a Fiera di a Comunità Yanhu in u Distrittu di Zhangwan, a cità di Shiyan, a pruvincia di Hubei.A 12:30 di u 14 di ghjugnu, l'accidentu avia causatu 25 morti.U Cumitatu di Sicurezza di u Cunsigliu di Statu hà decisu di implementà a supervisione di lista per l'investigazione è a gestione di stu accidente maiò.U Dipartimentu di Gestione d'Urgenza hà travagliatu cù u Ministeru di l'Abitazione è u Sviluppu Urbanu-Rurale è altri dipartimenti per prumove l'investigazione cumpleta di prublemi di sicurezza di gas urbani prominenti in diverse regioni, è installà i dispositi di alarme di fughe di gas u più prestu pussibule.Allora, cumu detectà, monitorizà è alarme per fughe di gas periculose?

In risposta à l'accidenti di splusioni di gas, Beijing Lingtian hà sviluppatu una varietà di equipaghji di rilevazione di fughe di gas per aiutà à risolve i prublemi di sicurezza di gas eccezziunale è prutegge in modu efficace a sicurità di a pruprietà di e persone.

2. Equipamentu di rilevazione di fughe di gas

 

Telemetru di metanu laser per u mio

Introduzione di u produttu
U telemetru di metanu laser usa a tecnulugia di spettroscopia laser sintonizzabile (TDLS), chì pò detect rapidamente fughe di gas in 30 metri.I travagliadori ponu detectà in modu efficace e zone chì sò difficiuli di ghjunghje o ancu inaccessibili in spazii sicuri.

Features
1. Prudutti intrinsecamente sicuru;
2. Hè selettivu à gasi cum'è (metanu), è ùn hè micca interferitu da altri gasi, vapore d'acqua è polvera;
3. A distanza di telemetria pò ghjunghje sin'à 60 metri;
4. Built-in funzione display distanza;

Tester multiparametru YQ7

 

 

 

Introduzione di u produttu
Strumentu di alarme di deteczione multi-parametru YQ7 pò detect in continuu CH4, O2, CO, CO2, H2S, etc. 7 tipi di paràmetri à u stessu tempu, è ponu alarme quandu u limitu hè superatu.U tester adopta un microcontroller 8-bit cum'è unità di cuntrollu, è adopta elementi di rilevazione d'alta precisione è sensibilità.Velocità di risposta alta è veloce, u screnu adopta un LCD di culore di 3 pollici, è a visualizazione hè chjara è affidabile.

Features
◆ Rilevazione simultanea di 7 parametri: CH4, O2, CO, CO2, H2S, ℃, m/s
◆ Tecnulugia altamente intelligente, faciule d'operare, stabile è affidabile.
◆ U puntu di alarme pò esse stabilitu secondu i bisogni di l'utilizatori.`
◆ Funzione di alarme di sonu è luce secundaria.

Detector multi-gas wireless CD4-4G

 

 

Introduzione di u produttu
U detector multi-gas wireless CD4-4G pò detectà è visualizà simultaneamente a cuncentrazione di 5 tipi di gasi: CH4, ossigenu O2, monossidu di carbonu CO, sulfuru d'idrogenu H2S è diossidu di zolfo SO2.I dati di gas raccolti, a temperatura ambientale è u locu di l'equipaggiu Aspettate chì e dati sò rappurtati à a piattaforma attraversu a trasmissione 4G per realizà a gestione wireless.

Features
1. Deteczione simultanea di metanu, monossidu di carbonu, ossigenu, sulfuru d'idrogenu è cuncentrazione di diossidu di sulfuru.
2. IP67 waterproof è dustproof, adattatu per travaglià in una varietà di occasioni cumplessi.
3. U puntu d'alarma pò esse stabilitu secondu i bisogni di l'utilizatori.
4. Over-limit sonu è funzione alarme luce.

Detector di gas compositu wireless iR119P

Introduzione di u produttu
U detector di gas compositu wireless iR119P pò detectà è visualizà simultaneamente a cuncentrazione di 5 gasi cumpresi metanu CH4, ossigenu O2, monossidu di carbonu CO, sulfuru d'idrogenu H2S è diossidu di zolfo SO2.I dati di gas raccolti, a temperatura ambientale, u locu di l'equipaggiu è l'audio in situ Video è altri dati sò caricati à a piattaforma attraversu a trasmissione 4G per a gestione wireless.

Features
1. Detection di gas high-pricisioni
U persunale in situ chì porta u strumentu pò ghjudicà se l'ambiente circondu hè sicuru secondu l'infurmazioni di cuncentrazione di gas affissate nantu à u strumentu.
2. Over-limit sonu è lume alarme
Quandu l'instrumentu rileva chì u gasu ambientale supera u standard, immediatamente sona è l'alarma luminosa per ricurdà à u persunale in situ per evacuà in tempu.
3. Curve di cuncentrazione di gas
Disegna automaticamente a curva di cuncentrazione di gas secondu l'infurmazioni di rilevazione, è vede i cambiamenti di cuncentrazione di gas in tempu reale.
Trasmissione 4.4G è posizionamentu GPS
Caricate i dati di gas raccolti è u posizionamentu GPS à u PC, è u livellu superiore monitoreghja a situazione in situ in tempu reale.

 

 


Tempu di post: 18-ghjugnu-2021