[Libre di novu pruduttu] Un detector di gas compositu intelligente wireless chì integra a rilevazione multi-gas è a rilevazione video, cù funzione di carica 4G

Sicondu statistiche incomplete, parechji accidenti di u focu petrochimicu sò causati da a fuga di gas.Se a fuga hè scuperta in anticipu, i periculi oculati putenziali ponu esse eliminati in u tempu.Inoltre, a fuga di gas causarà ancu danni à l'ambienti atmosferichi, chì duranu tempu è laboriosu per gestisce.
Basatu annantu à questu, u detector di gas hè diventatu unu di i strumenti cumunimenti utilizati in a produzzione industriale, chì ponu detectà a cuncentrazione di sustanzi tossichi è periculosi, è pò ancu detectà i tipi di gasi in l'ambiente, è piglià misure di salvezza currispondenti basatu nantu à u risultati di rilevazione.

 

In circustanze normali, i detectors di gas trovanu fughe detectendu a cuncentrazione di gas in i punti di sigillatura di l'equipaggiu, ma à causa di certi fatturi oggettivi o considerazioni di sicurezza, certi punti di sigillatura sò difficiuli di detectà.Per esempiu, se u locu di u puntu di sigillatura hè fora di a portata di l'ispettori, è u puntu di sigillatura hè in una zona periculosa, parechji fatturi restrittivi anu ritardatu u prugressu di salvezza.À questu tempu, un detector di gas compositu intelligente wireless hè necessariu!

 

descrizzione di u produttu
U detector di gas compositu intelligente wireless iR119P (in seguitu chjamatu u detector) pò detectà è visualizà simultaneamente è continuamente a cuncentrazione di metanu CH4, ossigenu O2, monossidu di carbonu CO, sulfuru d'idrogenu H2S è diossidu di zolfo SO2.I dati di gas è l'ambiente raccolti Dati cum'è a temperatura, u locu di u dispositivu, è l'audio è u video in diretta sò caricati à a piattaforma via a trasmissione 4G per a gestione wireless.
U monitor adopta un novu disignu di apparenza, bellu è durable.Cù a funzione di alarme sopra-limite, una volta chì i dati raccolti superanu u limitu, u dispusitivu accende immediatamente vibrazioni è alarmi di sonu è luminosu è carica i dati à a piattaforma in questu mumentu.U pruduttu pò carricà l'infurmazioni di monitoraghju è monitoraghju di multiple detectors, è stabilisce una piattaforma di sistema di monitoraghju è monitoraghju multifunzionale per i posti di travagliu speciali, è sustene e carte di memoria 256G per almacenà video di operazione in situ.

 

Features

 

Detection di gas ●High-pricisioni: U persunale in situ chì porta u strumentu pò ghjudicà s'ellu l'ambienti circundante hè sicuru secondu l'infurmazione di cuncentrazione di gas mostrata da l'instrumentu, per prutege a vita è a pruprietà di u persunale.
●Over-limit sonu è alarme di luce: Quandu u strumentu detects chì u gas ambientale supira u standard, sarà subitu sonu è lume alarme à ricurdà u persunale in situ à evacuate in tempu.
● Curva di cuncentrazione di gas: traccia automaticamente una curva di cuncentrazione di gas basatu annantu à l'infurmazioni di rilevazione, vede i cambiamenti di cuncentrazione di gas in tempu reale è furnisce dati putenti per predichendu l'occurrence d'accidenti in anticipu.
● Trasmissioni 4G è posizionamentu GPS: caricate i dati di gas raccolti è posizionamentu GPS à u PC, è u livellu superiore monitoreghja a situazione in situ in tempu reale.
●Applicazione multi-scena: U tester hè IP67 a prova di polvera è impermeabile, adattatu per travaglià in una varietà di occasioni cumplessi.Pic-1 Pic-2 Pic-3


Tempu di post: 31-mar-2021