Chì ci hè a diffarenza trà l'interfaccia duale è l'interfaccia unica, un tubu unicu è un tubu doppiu in tubi idraulichi?

Cum'è unu di i prudutti standard di l'attrezzi di salvezza idraulica, u tubu di l'oliu idraulicu hè un dispositivu proprietariu utilizatu per trasmette l'oliu idraulicu trà l'utillita di salvezza idraulica è a fonte di energia idraulica.
Dunque, utubi d'oliu idraulicudi l'arnesi di salvezza idraulici anu dui sistemi di ingressu d'oliu è di ritornu d'oliu, chì ponu doppiu attu nantu à u cilindru idraulicu di l'uttellu passendu oliu in diverse direzzione per ottene diverse direzzione di u muvimentu.

Ricordu speciale: A causa di e differenze in a pressione di travagliu, u fattore di sicurezza, etc., i tubi idraulichi di diversi fabricatori ùn ponu micca esse cunnessi cù arnesi idraulichi.
I tipi di interfaccia di i tubi d'oliu idraulicu ponu esse divisi in interfaccia unica è interfaccia doppia.

A principal diferenza hè: una sola interfaccia pò esse chjappata è disinserita quandu l'attrezzatura di rottura idraulica hè sottu pressione (in seguitu chjamata a pressione di a pressione è unplugging), chì migliurà l'efficienza di u travagliu;In u casu di una sola interfaccia, l'uttellu cambiante solu deve esse ingaghjatu è unplugged una volta, è a vitezza cambiante di l'uttellu hè più veloce;u rendiment di sigillatura di l'interfaccia unica hè megliu.

tubu doppia interfaccia

Tubu d'oliu idraulicu di doppia interfaccia (a fine di u tubu d'oliu hà duie articulazioni)

interfaccia unica doppia tubu

Tubu idraulicu unicu portu (solu 1 joint à a fine di tubu)

 

novu tubu interfaccia unica

Tubu idraulicu unicu portu

U tubu doppiu significa chì u tubu di ingressu d'oliu (pipa d'alta pressione) è u tubu di ritornu d'oliu (pipa di bassa pressione) sò scaricati fiancu à fiancu, è u tubu unicu significa chì u tubu di ingressu d'oliu (pipa d'alta pressione) hè chjusu da u tubu di ritornu d'oliu. (pipa à bassa pressione).
PS: Press-plugging significa chì l'arnesi ponu esse rimpiazzati senza spegne a fonte di energia, è l'interfaccia ùn mantene micca a pressione;à u cuntrariu, per l'interfaccia chì ùn anu micca a funzione press-plug, avete bisognu di disattivà l'interruttore di l'equipaggiu di putenza per allevà a pressione prima di pudè rimpiazzà l'arnesi.


Tempu di post: 29-06-2021